- Прыкладнае каляндарна-тэматычнае планаванне па вучебным прадмеце «Фізіка» для VII–XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
КАЛЯНДАРНА-ТЭМАТЫЧНАЕ ПЛАНАВАННЕ
ФІЗІКА, 7 клас
2 гадзіны ў тыдзень, усяго 70 гадзін
Вучэбныя дапаможнікі:
1. Ісачанкава, Л.А. Фізіка: падручнік для 7-га кл. устаноў агул. сярэдн. адукацыі з беларус. мовай навучання / Л.А. Ісачанкава, Ю.Дз. Ляшчынскі; пад рэд. Л.А. Ісачанкавай: пер. з рус. мовы Н.Г. Ляўчук – Мінск: Народная асвета, 2017.
2. Ісачанкава, Л.А. Сшытак для лабараторных работ і эксперыментальных даследаванняў па фізіцы для 7 класа: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / Л.А. Ісачанкава, Ю.Дз. Ляшчынскі, Л.П. Ягорава. - Мінск: Аверсэв, 2017.
3. Гладкоў, Ю.І. Зборнік задач па фізіцы. 7 клас: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі - Мінск: Аверсэв, 2012, 2014, 2015, 2016.
№ урока
|
Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял вучэбнага дапаможніка
|
1. Фізічныя метады пазнання прыроды (12 гадзін)
| |||
1
|
Навучанне правілам бяспечных паводзін (НПБП). Фізіка – навука аб прыродзе. Фізіка і тэхніка. Сувязь фізікі з іншымі навукамі. Фізічнае цела, фізічная з’ява, фізічная фелічыня
|
[1] §1, 2
| |
2
|
Метады даследавання ў фізіцы
|
[1] §3
| |
3
|
Роля вымярэнняў у фізіцы. Прамыя і ўскосныя вымярэнні фізічных велічынь. Адзінкі вымярэння фізічных велічынь. Міжнародная сістэма адзінак (СІ)
|
[1] §4, 5
| |
4
|
Дзеянні над фізічнымі велічынямі. Рашэнне задач
|
[1] §6
| |
5
|
Вымяральныя прыборы. Цана дзялення шкалы вымяральнага прыбора. Дакладнасць вымярэнняў
|
[1] §7
| |
6
|
Рашэнне задач па тэме “Дзеянні над фізічнымі велічынямі. Вымяральныя прыборы. Цана дзялення шкалы вымяральнага прыбора”
|
[1] §7
| |
7
|
НПБП. Лабараторная работа 1 “Вызначэнне цаны дзялення шкалы вымяральнага прыбора”
|
[2]
| |
8
|
НПБП. Лабараторная работа 2 “Вымярэнне даўжыні”
|
[2]
| |
9
|
НПБП. Лабараторная работа 3 “Вымярэнне аб’ёму”
|
[2]
| |
10
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Фізічныя метады пазнання прыроды”
|
[1], [3]
| |
,11
|
Кантрольная работа 1 “Фізічныя метады пазнання прыроды”
| ||
12
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
2. Будова рэчыва (6 гадзін)
| |||
13
|
Дыскрэтная будова рэчыва. Эксперыментальныя падцверджанні дыскрэтнай будовы рэчыва. Малекулы, атамы
|
[1]
| |
14
|
Цеплавы рух часціц рэчыва
|
[1]
| |
15
|
Узаемадзеянне часціц рэчыва
|
[1]
| |
16
|
Газападобны, вадкі, цвёрды станы рэчыва
|
[1]
| |
17
|
НПБП. Цеплавое расшырэнне. Тэмпература. Тэрмометры
|
[1]
| |
18
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Будова рэчыва”
| ||
3. Механічны рух і ўзаемадзеянне цел (36 гадзін)
| |||
19
|
Механічны рух. Адноснасць руху. Траекторыя. Шлях
|
[1]
| |
20
|
Раўнамерны прамалінейны рух. Скорасць
|
[1]
| |
21
|
Рашэнне задач па тэме “Раўнамерны прамалінейны рух”
|
[3]
| |
22
|
Графікі скорасці і шляху пры раўнамерным прамалінейным руху
|
[1]
| |
23
|
Рашэнне задач па тэме “Графікі скорасці і шляху пры раўнамерным прамалінейным руху”. Самастойная работа па тэме “Раўнамерны прамалінейны рух”
|
[3]
| |
24
|
Нераўнамерны рух. Сярэдняя скорасць
|
[1]
| |
25
|
НПБП. Лабараторная работа 4 “Вывучэнне нераўнамернага руху”
|
[2]
| |
26
|
Рашэнне задач па тэме “Нераўнамерны рух. Сярэдняя скорасць”
|
[3]
| |
27
|
Узаемадзеянне цел і змена скорасці. Інерцыя Самастойная работа па тэме “Нераўнамерны рух. Сярэдняя скорасць”
|
[1]
| |
28
|
Маса цела. Шчыльнасць рэчыва
|
[1]
| |
29
|
НПБП. Лабараторная работа 5 “Вымярэнне шчыльнасці рэчыва”
|
[2]
| |
30
|
Рашэнне задач па тэме “Маса цела. Шчыльнасць рэчыва”
|
[3]
| |
31
|
Сіла. Адзінкі сілы. Самастойная работа па тэме “Маса цела. Шчыльнасць рэчыва”
|
[1]
| |
32
|
З’ява прыцягнення. Сіла цяжару
|
[1]
| |
33
|
Рашэнне задач па тэме “Сіла цяжару”
|
[3]
| |
34
|
Дэфармацыі. Сіла пругкасці. Рашэнне задач па тэме “Сіла пругкасці”
|
[1], [3]
| |
35
|
Вага цела. Рашэнне задач па тэме “Вага цела”
|
[1], [3]
| |
36
|
Вымярэнне сілы. Дынамометр
|
[1]
| |
37
|
Складанне сіл. Раўнадзейная сіл, прыкладзеных да цела
|
[1]
| |
38
|
Рашэнне задач па тэме “Складанне сіл. Раўнадзейная сіл, прыкладзеных да цела”
|
[3]
| |
39
|
Трэнне. Сіла трэння. Трэнне ў прыродзе і тэхніцы
|
[1]
| |
40
|
НПБП. Лабараторная работа 6 “Вывучэнне сілы трэння”
|
[2]
| |
41
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Раўнамерны і нераўнамерны рух. Сілы ў прыродзе”
|
[1], [3]
| |
42
|
Кантрольная работа 2 “Раўнамерны і нераўнамерны рух. Сілы ў прыродзе”
| ||
43
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
44
|
Ціск цвёрдых цел. Адзінкі ціску
|
[1]
| |
45
|
Рашэнне задач па тэме “Ціск цвёрдых цел”
|
[3]
| |
46
|
Ціск газаў
|
[1]
| |
47
|
Гідрастатычны ціск
|
[1]
| |
48
|
Рашэнне задач па тэме “Гідрастатычны ціск”
|
[3]
| |
49
|
Закон Паскаля. Сазлучаныя сасуды
|
[1]
| |
50
|
Атмасферны ціск. Дослед Тарычэлі. Вымярэнне атмасфернага ціску. Барометры. Манометры.
|
[1]
| |
51
|
НПБП. Рашэнне задач па тэме “Атмасферны ціск”
|
[3]
| |
52
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Ціск”
|
[1], [3]
| |
53
|
Кантрольная работа 3 “Ціск”
| ||
54
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
4. Работа і магутнасць. Энергія (16 гадзін)
| |||
55
|
Механічная работа. Адзінкі работы
|
[1]
| |
56
|
Рашэнне задач па тэме “Механічная работа”
|
[3]
| |
57
|
Карысная і выкананая (поўная) работа. Каэфіцыент карыснага дзеяння (ККД)
|
[1]
| |
58
|
Рашэнне задач па тэме “Карысная і выкананая (поўная) работа. Каэфіцыент карыснага дзеяння”
|
[3]
| |
59
|
Магутнасць. Адзінкі магутнасці
|
[1]
| |
60
|
Рашэнне задач па тэме “Магутнасць”
|
[3]
| |
61
|
Кінетычная энергія
|
[1]
| |
62
|
Рашэнне задач па тэме “Кінетычная энергія”
|
[3]
| |
63
|
Патэнцыяльная энергія
|
[1]
| |
64
|
Рашэнне задач па тэме “Патэнцыяльная энергія”
|
[3]
| |
65
|
Закон захавання механічнай энергіі
|
[1]
| |
66
|
Рашэнне задач па тэме “Закон захавання механічнай энергіі”
|
[3]
| |
67
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Работа і магутнасць. Энергія”
|
[1], [3]
| |
68
|
Кантрольная работа 4 “Работа і магутнасць. Энергія”
| ||
69
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
70
|
Падагульняючы занятак
|
КАЛЯНДАРНА-ТЭМАТЫЧНАЕ ПЛАНАВАННЕ
ФІЗІКА, 8 клас
2 гадзіны ў тыдзень, усяго 70 гадзін
Вучэбныя дапаможнікі:
1. Ісачанкава, Л.А. Фізіка: падручнік для 8-га кл. устаноў агул. сярэдн. адукацыі з беларус. мовай навучання / Л.А. Ісачанкава, Ю.Дз. Ляшчынскі; пад рэд. Л.А. Ісачанкавай: пер. з рус. мовы Н.Г. Ляўчук – 2-е выд, перагледж. – Мінск: Народная асвета, 2015.
2. Ісачанкава, Л.А. Сшытак для лабараторных работ і эксперыментальных даследаванняў па фізіцы для 8 класа: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / Л.А. Ісачанкава, Ю.Дз. Ляшчынскі, Л.П. Ягорава. - Мінск: Аверсэв, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.
3. Ісачанкава, Л.А. Зборнік задач па фізіцы. 8 клас: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / Л.А. Ісачанкава, І.Э. Слесар. - Мінск: Аверсэв, 2011, 2012, 2014, 2015, 2016.
№ урока
|
Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял вучэбнага дапаможніка
|
1. Цеплавыя з’явы (19 гадзін)
| |||
1
|
Навучанне правілам бяспечных паводзін (НПБП). Цеплавы рух часціц рэчыва. Унутраная энергія
|
[1] §1, 2
| |
2
|
Спосабы змянення унутранай энергіі
|
[1] §3
| |
3
|
Цеплаправоднасць
|
[1] §4
| |
4
|
Канвекцыя
|
[1] §5
| |
5
|
Выпраменьванне. Самастойная работа па тэме “Унутраная энергія. Цеплаправоднасць. Канвекцыя”
|
[1] §6
| |
6
|
Разлік колькасці цеплыні пры награванні і ахаладжэнні. Удзельная цеплаёмістасць рэчыва
|
[1] §7
| |
7
|
НПБП. Лабараторная работа 1 “Параўнанне колькасці цеплыні пры цеплаабмене”
|
[2]
| |
8
|
Рашэнне задач па тэме “Разлік колькасці цеплыні пры награванні і ахаладжэнні”
|
[3]
| |
9
|
НПБП. Лабараторная работа 2 “Вымярэнне ўдзельнай цеплаёмістасці рэчыва”
|
[2]
| |
10
|
Гарэнне. Удзельная цеплыня згарання паліва. Эканомія цеплавой энергіі ў быце
|
[1] §8
| |
11
|
Рашэнне задач па тэме “Гарэнне. Удзельная цеплыня згарання паліва”
|
[3]
| |
12
|
Плаўленне і крышталізацыя. Удзельная цеплыня плаўлення (крышталізацыі)
|
[1] §9, 10
| |
13
|
Рашэнне задач па тэме “Плаўленне і крышталізацыя”
|
[3]
| |
14
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Разлік колькасці цеплыні пры награванні і ахаладжэнні. Гарэнне. Плаўленне”
|
[1], [3]
| |
15
|
Кантрольная работа 1 “Разлік колькасці цеплыні пры награванні і ахаладжэнні. Гарэнне. Плаўленне”
| ||
16
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
17
|
НПБП. Выпарэнне і кандэнсацыя. Фактары, якія ўплываюць на скорасць выпарэння
|
[1] §11
| |
18
|
Кіпенне вадкасцей. Удзельная цеплыня параўтварэння (кандэнсацыі)
|
[1] §12
| |
19
|
Рашэнне задач па тэме “Кіпенне вадкасцей. Удзельная цеплыня параўтварэння (кандэнсацыі)”
|
[3]
| |
2. Электрамагнітныя з’явы (36 гадзін)
| |||
20
|
Электрызацыя цел. Узаемадзеянне электрычных зарадаў
|
[1] §13
| |
21
|
Праваднікі і дыэлектрыкі
|
[1] §14
| |
22
|
Электрызацыя праз уплыў
|
[1] §15
| |
23
|
Электрычны зарад. Элементарны зарад
|
[1] §16
| |
24
|
Будова атама. Іоны
|
[1] §17
| |
25
|
Электрычнае поле. Напружанне. Самастойная работа па тэме “Электрызвцыя цел. Электрычны зарад. Будова атама”
|
[1] §18
| |
26
|
Адзінка напружання. Разлік работы ў электрычным полі
|
[1] §19
| |
27
|
Рашэнне задач па тэме “Напружанне. Работа сіл электрычнага поля па перамяшчэнню зарада”
|
[3]
| |
28
|
Электрычны ток. Крыніцы току
|
[1] §20, 21
| |
29
|
НПБП. Сіла і напрамак электрычнага току
|
[1] §22
| |
30
|
Рашэнне задач па тэме “Сіла электрычнага току”
|
[3]
| |
31
|
Электрычны ланцуг. Вымярэнне сілы току і напружання. Самастойная работа па тэме “Напружанне. Сіла электрычнага току”
|
[1] §23
| |
32
|
НПБП. Лабараторная работа 3 “Зборка электрычнага ланцуга і вымярэнне сілы току ў ім”
|
[2]
| |
33
|
Сувязь сілы току і напружання. Закон Ома для ўчастка ланцуга
|
[1] §24
| |
34
|
Адзінка супраціўлення. Разлік супраціўлення
|
[1] §25
| |
35
|
НПБП. Лабараторная работа 4 “Вымярэнне напружання і супраціўлення правадніка”
|
[2]
| |
36
|
Рашэнне задач па тэме “Закон Ома для ўчастка электрычнага ланцуга. Электрычнае супраціўленне”
|
[3]
| |
37
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрычнае супраціўленне. Закон Ома”
|
[1], [3]
| |
38
|
Кантрольная работа 2 “Электрычнае супраціўленне. Закон Ома”
| ||
39
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
40
|
Паслядоўнае злучэнне праваднікоў. Рэастат
|
[1] §26
| |
41
|
НПБП. Лабараторная работа 5 “Вывучэнне паслядоўнага злучэння праваднікоў”
|
[2]
| |
42
|
Рашэнне задач па тэме “Паслядоўнае злучэнне праваднікоў”
|
[3]
| |
43
|
Паралельнае злучэнне праваднікоў
|
[1] §27
| |
44
|
НПБП. Лабараторная работа 6 “Вывучэнне паралельнага злучэння праваднікоў”
|
[2]
| |
45
|
Рашэнне задач па тэме “Паралельнае злучэнне праваднікоў”
|
[3]
| |
46
|
Рашэнне задач па тэме “Паслядоўнае і паралельнае злучэнне праваднікоў”
|
[3]
| |
47
|
Работа і магутнасць току. Закон Джоўля-Ленца
|
[1] §28
| |
48
|
Рашэнне задач па тэме “Работа і магутнасць току. Закон Джоўля-Ленца”
|
[3]
| |
49
|
Выкарыстанне і эканомія электраэнергіі. Бяспека пры рабоце з электрычнымі ланцугамі. Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрычныя з’явы”
|
[1] §29, 30, [3]
| |
50
|
Кантрольная работа 2 “Электрычныя з’явы”
| ||
51
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
52
|
НПБП. Пастаянныя магніты. Узаемадзеянне магнітаў. Магнітнае поле. Магнітнае поле Зямлі
|
[1] §31, 32
| |
53
|
Магнітнае поле прамога правадніка і шпулі з токам. Электрамагніт
|
[1] §33, 34
| |
54
|
Рашэнне задач па тэме “Узаемадзеянне магнітаў. Магнітнае поле”
|
[3]
| |
55
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрамагнітныя з’явы”. Самастойная работа па тэме “Электрамагнітныя з’явы”
|
[1], [3]
| |
2. Светлавыя з’явы (15 гадзін)
| |||
56
|
Крыніцы святла. Скорасць святла. Прамалінейнасць распаўсюджвання святла
|
[1] §35, 36
| |
57
|
Адбіццё святла
|
[1] §37
| |
58
|
Люстры. Пабудова відарысу прадмета ў плоскім люстры
|
[1] §38
| |
59
|
Рашэнне задач па тэме “Прамалінейнасць распаўсюджвання святла. Адбіццё святла”
|
[3]
| |
60
|
Праламленне святла. Самастойная работа па тэме “Прамалінейнасць распаўсюджвання святла. Адбіццё святла”
|
[1] §39
| |
61
|
Лінзы. Фокусная адлегласць і аптычная сіла тонкай лінзы
|
[1] §40
| |
62
|
Пабудова відарысаў у тонкіх лінзах
|
[1] §41
| |
63
|
Рашэнне задач па тэме “Лінзы. Пабудова відарысаў у тонкіх лінзах”
|
[3]
| |
64
|
НПБП. Лабараторная работа 7 “Вымярэнне фокуснай адлегласці і аптычнай сілы збіраючай лінзы”
|
[2]
| |
65
|
Рашэнне задач па тэме “Праламленне святла. Лінзы”
|
[3]
| |
66
|
Вока як аптычная сістэма. Блізарукасць, дальназоркасць. Карэкцыя зроку
|
[1] §42, 43
| |
67
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Светлавыя з’явы”
|
[1], [3]
| |
68
|
Кантрольная работа 3 “Светлавыя з’явы”
| ||
69
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
70
|
Падагульняючы занятак
|
КАЛЯНДАРНА-ТЭМАТЫЧНАЕ ПЛАНАВАННЕ
ФІЗІКА, 9 клас
2 гадзіны ў тыдзень, усяго 70 гадзін
Вучэбныя дапаможнікі:
1. Ісачанкава, Л.А. Фізіка: падручнік для 9-га кл. устаноў агул. сярэдн. адукацыі з беларус. мовай навучання / Л.А. Ісачанкава, Г.У. Пальчык, А.А. Сакольскі; пад рэд. А.А. Сакольскага; пер. з рус. мовы Н.Г. Ляўчук – 2-е выд, перапрац. – Мінск: Народная асвета, 2015.
2. Ісачанкава, Л.А. Сшытак для лабараторных работ і эксперыментальных даследаванняў па фізіцы для 9 класа: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / Л.А. Ісачанкава, І.І. Жалнярэвіч, І.М. Мядзведзь. - Мінск: Аверсэв, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017.
3. Ісачанкава, Л.А. Зборнік задач па фізіцы. 9 клас: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / Л.А. Ісачанкава, Г.У. Пальчык, В.В. Дарафейчык. - Мінск: Аверсэв, 2011, 2012, 2014, 2015, 2016.
№ урока
|
Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял вучэбнага дапаможніка
|
1. Асновы кінематыкі (27 гадзін)
| |||
1
|
Навучанне правілам бяспечных паводзін (НПБП). Матэрыя. Прастора і час. Механічны рух. Задача кінематыкі. Віды механічнага руху
|
[1] §1, 2
| |
2
|
Адноснасць руху. Сістэма адліку
|
[1] §3
| |
3
|
Скалярныя і вектарныя велічыні. Дзеянні над вектарамі
|
[1] §4
| |
4
|
Праекцыя вектара на вось
|
[1] §5
| |
5
|
Рашэнне задач па тэме “Дзеянні над вектарамі. Праекцыя вектара на вось”
|
[3]
| |
6
|
Шлях і перамяшчэнне. Раўнамерны прамалінейны рух. Скорасць. Графічнае прадстаўленне раўнамернага прамалінейнага руху
|
[1] §6, 7, 8
| |
7
|
Рашэнне задач па тэме “Раўнамерны прамалінейны рух”
|
[3]
| |
8
|
Нераўнамерны рух. Імгненная скорасць. Сярэдняя скорасць
|
[1] §9
| |
9
|
Складанне скарасцей. Самастойная работа па тэме “Раўнамерны рух”
|
[1] §10
| |
10
|
Рашэнне задач па тэме “Нераўнамерны рух. Складанне скарасцей”
|
[3]
| |
11
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Раўнамерны і нераўнамерны рух. Складанне скарасцей”
|
[1], [3]
| |
12
|
Кантрольная работа 1 “Раўнамерны і нераўнамерны рух. Складанне скарасцей”
| ||
13
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
14
|
Паскарэнне. Скорасць пры прамалінейным руху з пастаянным паскарэннем
|
[1] §11, 12
| |
15
|
НПБП. Лабараторная работа 1 “Вызначэнне абсалютнай і адноснай хібнасцей прамых вымярэнняў”
|
[2]
| |
16
|
Рашэнне задач па тэме “Паскарэнне. Скорасць пры прамалінейным руху з пастаянным паскарэннем”
|
[3]
| |
17
|
Перамяшчэнне, каардыната і шлях пры роўнапераменным руху
|
[1] §13
| |
18
|
НПБП. Лабараторная работа 2 “Вымярэнне паскарэння пры роўнапаскораным руху цела”
|
[2]
| |
19
|
НПБП. Рашэнне задач па тэме “Шлях, перамяшчэнне і каардыната цела пры прамалінейным руху з пастаянным паскарэннем”
|
[3]
| |
20
|
Крывалінейны рух. Лінейная і вуглавая скорасці. Самастойная работа па тэме “Роўнапаскораны рух”
|
[1] §14
| |
21
|
Паскарэнне пры руху па акружнасці
|
[1] §15
| |
22
|
НПБП. Лабараторная работа 3 “Вывучэнне руху цела па акружнасці”
|
[2]
| |
23
|
Рашэнне задач па тэме “Рух цела па акружнасці”
|
[3]
| |
24
|
Рашэнне задач па тэме “Крывалінейны рух”
|
[3]
| |
25
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Рух з паскарэннем”
|
[1], [3]
| |
26
|
Кантрольная работа 2 “Рух з паскарэннем”
| ||
27
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
2. Асновы дынамікі (26 гадзін)
| |||
28
|
Асноўная задача дынамікі. Узаемадзеянне цел. Сіла
|
[1] §16
| |
29
|
НПБП. Умовы раўнавагі. Момант сілы. Складанне і раскладанне сіл
|
[1] §17
| |
30
|
Рашэнне задач па тэме “Сіла. Умовы раўнавагі. Момант сілы. Складанне і раскладанне сіл”
|
[3]
| |
31
|
Рух па інерцыі. Першы закон Ньютана. Інерцыяльныя сістэмы адліку
|
[1] §18
| |
32
|
Маса
|
[1] §19
| |
33
|
Другі закон Ньютана – асноўны закон дынамікі
|
[1] §20
| |
34
|
Рашэнне задач па тэме “Першы і другі законы Ньютана”. Самастойная работа па тэме “Сіла. Умовы раўнавагі”
|
[3]
| |
35
|
Рашэнне задач па тэме “Другі закон Ньютана”
|
[3]
| |
36
|
Трэці закон Ньютана. Прынцып адноснасці Галілея
|
[1] §21
| |
37
|
Рашэнне задач па тэме “Законы Ньютана”
|
[3]
| |
38
|
Дэфармацыя цел. Сіла пругкасці. Закон Гука
|
[1] §22
| |
39
|
НПБП. Лабараторная работа 4 “Праверка закону Гука”
|
[2]
| |
40
|
Рашэнне задач па тэме “Закон Гука”
|
[3]
| |
41
|
Сілы трэння. Сілы супраціўлення асяроддзя
|
[1] §23
| |
42
|
НПБП. Лабараторная работа 5 “Вымярэнне каэфіцыента трэння слізгання”
|
[2]
| |
43
|
Рашэнне задач па тэме “Сілы трэння. Сілы супраціўлення асяроддзя”. Самастойная работа па тэме “Законы Ньютана”
|
[3]
| |
44
|
Рух цела пад дзеяннем сілы цяжару
|
[1] §24
| |
45
|
Рашэнне задач па тэме “Рух цела пад дзеяннем сілы цяжару”
|
[3]
| |
46
|
НПБП. Лабараторная работа 6 “Вывучэнне руху цела, кінутага гарызантальна”
|
[2]
| |
47
|
Закон сусветнага прыцягнення
|
[1] §26
| |
48
|
Рашэнне задач па тэме “Закон сусветнага прыцягнення”
|
[3]
| |
49
|
Вага. Бязважкасць і перагрузкі
|
[1] §27
| |
50
|
Рашэнне задач па тэме “Вага. Бязважкасць і перагрузкі”
|
[3]
| |
51
|
НПБП. Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Асновы дынамікі”
|
[1], [3]
| |
52
|
Кантрольная работа 3 “Асновы дынамікі”
| ||
53
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
3. Законы захавання ў механіцы (16 гадзін)
| |||
54
|
Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел
|
[1] §28
| |
55
|
Закон захавання імпульсу. Рэактыўны рух
|
[1] §29
| |
56
|
НПБП. Лабараторная работа 7 “Праверка закону захавання імпульсу”
|
[2]
| |
57
|
Рашэнне задач па тэме “Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел. Закон захавання імпульсу”
|
[3]
| |
58
|
Работа сілы. Магутнасць
|
[1] §30
| |
59
|
Рашэнне задач па тэме “Работа сілы. Магутнасць”
|
[3]
| |
60
|
Патэнцыяльная энергія. Самастойная работа па тэме “Закон захавання імпульсу. Работа сілы. Магутнасць”
|
[1] §31
| |
61
|
Кінетычная энергія. Поўная энергія сістэмы цел
|
[1] §32
| |
62
|
Рашэнне задач па тэме “Патэнцыяльная энергія. Кінетычная энергія”
|
[3]
| |
63
|
Закон захавання энергіі
|
[1] §33
| |
64
|
Рашэнне задач па тэме “Закон захавання энергіі”
|
[3]
| |
65
|
НПБП. Лабараторная работа 8 “Праверка закону захавання механічнай энергіі”
|
[2]
| |
66
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Законы захавання ў механіцы”
|
[1], [3]
| |
67
|
Кантрольная работа 4 “Законы захавання ў механіцы”
| ||
68
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
69
|
Падагульняючы занятак
|
Рэзерв часу – 1 г.
КАЛЯНДАРНА-ТЭМАТЫЧНАЕ ПЛАНАВАННЕ
ФІЗІКА, 10 клас
(базавы ўзровень)
2 гадзіны ў тыдзень, усяго 70 гадзін
Вучэбныя дапаможнікі:
1. Грамыка, А.У. Фізіка: вучэб. дапам. для 10-га кл. устаноў агул. сярэдн. адукацыі з беларус. мовай навучання / А.У. Грамыка (і інш.); пер. з рус. мовы М.А. Гальпяровіча, Т.У. Данілавай, Г.І. Кашэўнікавай. – Мінск: Адукацыя і выхаванне, 2013.
2. Грамыка, А.У. Сшытак для лабараторных работ па фізіцы для 10 класа: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / А.У. Грамыка і інш.. Мінск: Аверсэв, 2015, 2016, 2017.
3. Жылко, В.У. Зборнік задач па фізіцы. 10-11 класы: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / В.У. Жылко, Л.Р. Марковіч. Мінск: Аверсэв, 2012, 2014, 2015, 2016.
№ урока
|
Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял вучэбнага дапаможніка
|
МАЛЕКУЛЯРНАЯ ФІЗІКА
| |||
1. Асновы малекулярна-кінетычнай тэорыі (19 гадзін)
| |||
1
|
Навучанне правілам бяспечных паводзін (НПБП). Асноўныя палажэнні малекулярна-кінетычнай тэорыі (МКТ) і іх доследнае абгрунтаванне
|
[1] §1, с. 6-11
| |
2
|
Маса і памеры малекул. Колькасць рэчыва. Рашэнне задач па тэме “Асноўныя палажэнні МКТ. Маса і памеры малекул. Колькасць рэчыва”
|
[1] §2
| |
3
|
Макра- і мікрапараметры. Ідэальны газ. Асноўнае ўраўненне малекулярна-кінетычнай тэорыі ідэальнага газу
|
[1] §3, с. 18-20, 22
| |
4
|
Рашэнне задач па тэме “Асноўнае ўраўненне малекулярна-кінетычнай тэорыі ідэальнага газу”. Самастойная работа па тэме “Асноўнае ўраўненне малекулярна-кінетычнай тэорыі ідэальнага газу”
|
[3]
| |
5
|
Цеплавая раўнавага. Абсалютная тэмпература. Тэмпература – мера сярэдняй кінетычнай энергіі цеплавога руху часціц рэчыва. Ціск сумесі газаў
|
[1] §4
| |
6
|
Ураўненне стану ідэальнага газу
|
[1] §5, с. 33-35
| |
7
|
Рашэнне задач па тэме “Ураўненне стану ідэальнага газу”
|
[3]
| |
8
|
Ізатэрмічны, ізабарны і ізахорны працэсы змянення стану ідэальнага газу
|
[1] §5, с. 35-39
| |
9
|
Рашэнне задач па тэме “Ізатэрмічны, ізабарны і ізахорны працэсы змянення стану ідэальнага газу”
|
[3]
| |
10
|
НПБП. Лабараторная работа 1 “Вывучэнне ізатэрмічнага працэсу”
|
[2]
| |
11
|
НПБП. Лабараторная работа 2 “Вывучэнне ізабарнага працэсу”
|
[2]
| |
12
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Асновы малекулярна-кінетычнай тэорыі. Ідэальны газ”
|
[1], [3]
| |
13
|
Кантрольная работа 1 “Асновы малекулярна-кінетычнай тэорыі. Ідэальны газ”
| ||
14
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
15
|
Будова і ўласцівасці цвёрдых цел
|
[1] §6
| |
16
|
Будова і ўласцівасці вадкасцей
|
[1] §7, с. 47-49, 51-54
| |
17
|
НПБП. Выпарэнне і кандэнсацыя. Насычаная пара. Вільготнасць паветра
|
[1] §8
| |
18
|
НПБП. Лабараторная работа 3 “Вымярэнне адноснай і абсалютнай вільготнасці паветра”
|
[2]
| |
19
|
Рашэнне задач па тэме “Вільготнасць паветра”
|
[3]
| |
2. Асновы тэрмадынамікі (11 гадзін)
| |||
20
|
Тэрмадынамічная сістэма. Унутраная энергія. Унутраная энергія ідэальнага аднаатамнага газу
|
[1] §9
| |
21
|
Работа ў тэрмадынаміцы. Колькасць цеплаты
|
[1] §10
| |
22
|
Рашэнне задач па тэме “Работа ў тэрмадынаміцы. Колькасць цеплаты”
|
[3]
| |
23
|
Першы закон тэрмадынамікі. Прымяненне першага закону тэрмадынамікі да ізапрацэсаў змянення стану ідэальнага газу
|
[1] §11, с. 78-81
| |
24
|
Рашэнне задач па тэме “Прымяненне першага закону тэрмадынамікі да ізапрацэсаў змянення стану ідэальнага газу”. Самастойная работа па тэме “Першы закон тэрмадынамікі”
|
[3]
| |
25
|
Неабарачальнасць тэрмадынамічных працэсаў у прыродзе. Цеплавыя рухавікі. Прынцып дзеяння цеплавых рухавікоў. Каэфіцыент карыснага дзеяння (ККДз) цеплавых рухавікоў
|
[1] §12, с. 88-93, 95
| |
26
|
Рашэнне задач па тэме “Каэфіцыент карыснага дзеяння цеплавых рухавікоў”
|
[3]
| |
27
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Асновы тэрмадынамікі”
|
[1], [3]
| |
28
|
Кантрольная работа 2 “Асновы тэрмадынамікі”
| ||
29
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
30
|
НПБП. Экалагічныя праблемы выкарыстання цеплавых рухавікоў
|
[1] §12, с. 93, 94
| |
ЭЛЕКТРАДЫНАМІКА
| |||
3. Электрастатыка (15 гадзін)
| |||
31
|
Электрычны зарад. Закон захавання электрычнага зараду
|
[1] §13
| |
32
|
Узаемадзеянне пунктавых зарадаў. Закон Кулона
|
[1] §14
| |
33
|
Рашэнне задач па тэме “Закон захавання электрычнага зараду. Закон Кулона”
| ||
34
|
Электрастатычнае поле. Напружанасць электрастатычнага поля. Напружанасць поля, створанага пунктавым зарадам. Лініі напружанасці электрастатычнага поля. Прынцып суперпазіцыі электрастатычных палёў
|
[1] §15
| |
35
|
Рашэнне задач па тэме “Напружанасць электрастатычнага поля”
|
[3]
| |
36
|
Работа сіл электрастатычнага поля. Патэнцыял электрастатычнага поля. Патэнцыял электрастатычнага поля пунктавага зараду. Патэнцыял электрастатычнага поля сістэмы пунктавых зарадаў. Самастойная работа па тэме "Закон Кулона. Напружанасць электрастатычнага поля"
|
[1] §16
| |
37
|
Рознасць патэнцыялаў электрастатычнага поля. Напружанне. Сувязь паміж рознасцю патэнцыялаў і напружанасцю аднароднага электрастатвчнага поля
|
[1] §17
| |
38
|
Рашэнне задач па тэме “Работа сіл электрастатычнага поля. Патэнцыял. Напружанне. Прынцып суперпазіцыі электрастатычных палёў”
|
[3]
| |
39
|
Электраёмістасць. Кандэнсатары. Электраёмістасць плоскага кандэнсатара. Самастойная работа па тэме “Работа сіл электрастатычнага голя. Патэнцыял. Рознасць патэнцыялаў”
|
[1] §20
| |
40
|
Рашэнне задач па тэме “Электраёмістасць. Электраёмістасць плоскага кандэнсатара”
|
[3]
| |
41
|
Энергія электрастатычнага поля кандэнсатара
|
[1] §21
| |
42
|
Рашэнне задач па тэме “Энергія электрастатычнага поля кандэнсатара”
|
[3]
| |
43
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрастатыка”
|
[1], [3]
| |
44
|
Кантрольная работа 3 “Электрастатыка”
| ||
45
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
4. Пастаянны электрычны ток (6 гадзін)
| |||
46
|
Паўтарэнне: законы пастаяннага току
| ||
47
|
Умовы існавання пастаяннага электрычнага току. Пабочныя сілы. Электрарухаючая сіла (ЭРС) крыніцы току
|
[1] §22
| |
48
|
Закон Ома для поўнага электрычнага ланцуга. Каэфіцыент карыснага дзеяння крыніцы току
|
[1] §23
| |
49
|
Рашэнне задач па тэме “Закон Ома для поўнага электрычнага ланцуга. Каэфіцыент карыснага дзеяння крыніцы току”
|
[3]
| |
50
|
НПБП. Лабараторная работа 4 “Вымярэнне ЭРС і ўнутранага супраціўлення крыніцы току”
|
[2]
| |
51
|
Рашэнне задач па тэме “Пастаянны электрычны ток”. Самастойная работа па тэме “Пастаянны электрычны ток”
|
[3]
| |
5. Магнітнае поле. Электрамагнітная індукцыя (14 гадзін)
| |||
52
|
НПБП. Уздзеянне магнітнага поля на праваднік з токам. Узаемадзеянне праваднікоў з токам
|
[1] §29
| |
53
|
Індукцыя магнітнага поля. Лініі індукцыі магнітнага поля
|
[1] §30
| |
54
|
Закон Ампера. Прынцып суперпазіцыі магнітных палёў
|
[1] §31, с. 215-219
| |
55
|
Рашэнне задач па тэме “Індукцыя магнітнага поля. Закон Ампера”
|
[3]
| |
56
|
Сіла Лорэнца. Рух зараджаных часціц ў магнітным полі
|
[1] §32
| |
57
|
Рашэнне задач па тэме “Сіла Лорэнца”
|
[3]
| |
58
|
Магнітны паток. З’ява электрамагнітнай індукцыі. Правіла Ленца. Самастойная работа па тэме “Індукцыя магнітнага поля. Сіла Ампера. Сіла Лорэнца”
|
[1] §33
| |
59
|
Закон электрамагнітнай індукцыі
|
[1] §34, с. 237, 238
| |
60
|
Рашэнне задач па тэме “Закон электрамагнітнай індукцыі”
|
[3]
| |
61
|
З’ява самаіндукцыі. Індуктыўнасць. Энергія магнітнага поля шпулі з токам
|
[1] §35
| |
62
|
Рашэнне задач па тэме “З’ява самаіндукцыі. Індуктыўнасць. Энергія магнітнага поля шпулі з токам”
|
[3]
| |
63
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Магнітнае поле. Электрамагнітная індукцыя”
|
[1], [3]
| |
64
|
Кантрольная работа 3 “Магнітнае поле. Электрамагнітная індукцыя”
| ||
65
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
6. Электрычны ток у розных асяроддзях (5 гадзін)
| |||
66
|
Электрычны ток у металах. Звышправоднасць. Электрычны ток у электралітах
|
[1] §24, 25, с. 176-178, 181, 182
| |
67
|
Электрычны ток у газах. Плазма
|
[1] §26
| |
68
|
Электрычны ток у паўправадніках. Уласная і прымесная праводнасць паўправаднікоў
|
[1] §27, 28
| |
69
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрычны ток у розных асяроддзях”
|
[1]
| |
70
|
Падагульняючы занятак
|
КАЛЯНДАРНА-ТЭМАТЫЧНАЕ ПЛАНАВАННЕ
ФІЗІКА, 11 клас
(базавы ўзровень)
2 гадзіны ў тыдзень, усяго 70 гадзін
Вучэбныя дапаможнікі:
1. Жылко, В.У. Фізіка: вучэб. дапам. для 11-га кл. устаноў агул. сярэдн. адукацыі з беларус. мовай навучання / В.У. Жылко, Л.Р. Марковіч; пер. з рус. мовы Н.Г. Ляўчук. – 2-е выд., перагл. і дапр. – Мінск: Народная асвета, 2014.
2. Жылко, В.У. Сшытак для лабараторных работ па фізіцы для 11 класа: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / В.У. Жылко, Л.Р. Марковіч, Л.П. Ягорава. Мінск: Аверсэв, 2016, 2017.
3. Жылко, В.У. Зборнік задач па фізіцы. 10-11 класы: дапам. для вучняў устаноў агул. сярэдн. адукацыі / В.У. Жылко, Л.Р. Марковіч. Мінск: Аверсэв, 2012, 2014, 2015, 2016.
№ урока
|
Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял вучэбнага дапаможніка
|
1. Механічныя ваганні і хывалі (14 гадзін)
| |||
1
|
Навучанне правілам бяспечных паводзін (НПБП). Вагальны рух. Гарманічныя ваганні. Ураўненне гарманічных ваганняў
|
[1] §1
| |
2
|
Рашэнне задач па тэме “Гарманічныя ваганні”
|
[3]
| |
3
|
Спружынны і матэматычны маятнікі
|
[1] §2
| |
4
|
НПБП. Лабараторная работа №1 “Вывучэнне ваганняў матэматычнага маятніка”
|
[2]
| |
5
|
Рашэнне задач па тэме “Матэматычны маятнік”
|
[2]
| |
6
|
НПБП. Лабараторная работа № 2 “Вымярэнне паскарэння свабоднага падзення з дапамогай матэматычнага маятніка”
|
[3]
| |
7
|
Рашэнне задач на тэму “Спружынны і матэматычны маятнікі”
| ||
8
|
НПБП. Лабараторная работа № 3 “Вымярэнне жорсткасці спружыны на аснове заканамернасці вагання спружыннага маятніка”
| ||
9
|
Пераўтварэнні энергіі пры гарманічных ваганнях. Самастойная работа па тэме “Гарманічныя ваганні”
|
[1] §3
| |
10
|
Рашэнне задач па тэме “Пераўтварэнні энергіі пры гарманічных ваганнях”
|
[3]
| |
11
|
Свабодныя і вымушаныя ваганні. Рэзананс
|
[1] §4
| |
12
|
Распаўсюджванне ваганняў у пругкім асяроддзі. Хвалі. Частата, даўжыня, скорасць распаўсюджвання хвалі і сувязь паміж імі
|
[1] §5
| |
13
|
Гук . Рашэнне задач па тэме “Механічныя ваганні і хвалі”
|
[1] §6
| |
14
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Механічныя ваганні і хвалі”
|
[1], [3]
| |
15
|
Кантрольная работа 1 “Механічныя ваганні і хвалі”
| ||
2. Электрамагнітныя ваганні і хывалі (12 гадзін)
| |||
16
|
Аналіз кантрольнай работы. Вагальны контур. Свабодныя электрамагнітныя ваганні ў контуры. Формула Томсана. Пераўтварэнні энергіі ў вагальным контуры.
|
[1] §7
| |
17
|
Рашэнне задач па тэме “Свабодныя электрамагнітныя ваганні ў контуры. Формула Томсана”
|
[3]
| |
18
|
НПБП. Рашэнне задач па тэме “Пераўтварэнні энергіі ў вагальным контуры”
|
[3]
| |
19
|
Пераменны электрычны ток
|
[1] §8
| |
20
|
Пераўтварэнні пераменнага току
|
[1] §9
| |
21
|
Рашэнне задач па тэме “Пераменны электрычны ток. Пераўтварэнні пераменнага току”
|
[3]
| |
22
|
Вытворчасць, перадача і спажыванне электрычнай энергіі. Экалагічныя праблемы вытворчасці і перадачы электрычнай энергіі
|
[1] §10
| |
23
|
Электрамагнітныя хвалі і іх уласцівасці. Шкала электрамагнітных хваль
|
[1] §11
| |
24
|
Дзеянне электрамагнітнага выпраменьвання на жывыя арганізмы
| ||
25
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Электрамагнітныя ваганні і хвалі”
|
[1], [3]
| |
26
|
Кантрольная работа 2 “Электрамагнітныя ваганні і хвалі”
| ||
27
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
3. Оптыка (19 гадзін)
| |||
28
|
Электрамагнітная прырода святла. Інтэрферэнцыя святла
|
[1] §12, 13
| |
29
|
Рашэнне задач па тэме “Інтэрферэнцыя святла”
|
[3]
| |
30
|
НПБП. Прынцып Гюйгенса-Фрэнеля. Дыфракцыя святла. Дыфракцыйная рашотка
|
[1] §14
| |
31
|
НПБП. Лабараторная работа 4 “Вымярэнне даўжыні светлавой хвалі з дапамогай дыфракцыйнай рашоткі”
|
[2]
| |
32
|
Рашэнне задач па тэме “Дыфракцыйная рашотка”
|
[3]
| |
33
|
Рашэнне задач па тэме “Інтэрферэнцыя і дыфракцыя святла”. Самастойная работа па тэме “Інтэрферэнцыя і дыфракцыя святла”
|
[3]
| |
34
|
Адбіццё святла. Люстры
| ||
35
|
Рашэнне задач па тэме “Адбіццё святла. Люстры”
|
[3]
| |
36
|
Закон праламлення святла. Паказчык праламлення. Поўнае адбіццё
|
[1] §15
| |
37
|
Рашэнне задач па тэме “Праламленне святла”
|
[3]
| |
38
|
НПБП. Лабараторная работа 5 “Вымярэнне паказчыка праламлення шкла”
|
[2]
| |
39
|
Формула тонкай лінзы
|
[1] §17
| |
40
|
НПБП. Лабараторная работа 6 “Вывучэнне тонкай збіральнай лінзы”
|
[2]
| |
41
|
Рашэнне задач па тэме “Формула тонкай лінзы”
|
[3]
| |
42
|
Рашэнне задач па тэме “Аптычная сіла лінзы”. Самастойная работа па тэме “Законы адбіцця і праламлення святла. Формула тонкай лінзы”
|
[3]
| |
43
|
Аптычныя прылады
|
[1] §18, 19
| |
44
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Оптыка”
|
[1], [3]
| |
45
|
Кантрольная работа 3 “Оптыка”
| ||
46
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў
| ||
4. Асновы спецыяльнай тэорыі адноснасці (3 гадзіны)
| |||
47
|
Прынцып адноснасці Галілея і электрамагнітныя з’явы
|
[1] §21
| |
48
|
Пастулаты Эйнштэйна
|
[1] §22
| |
49
|
Закон узаемасувязі масы і энергіі. Рашэнне якасных і разліковых задач на прымяненне закона узаемасувязі масы і энергіі
|
[1] §25
| |
КВАНТАВАЯ ФІЗІКА
| |||
5. Фатоны. Дзеянні святла (5 гадзін)
| |||
50
|
Фотаэфект. Эксперыментальныя законы знешняга фотаэфекту. Квантавая гіпотэза Планка
|
[1] §26
| |
51
|
Фатон. Ураўненне Эйнштэйна для фотаэфекту
|
[1] §27
| |
52
|
НПБП. Рашэнне задач па тэме “Фотаэфект”
|
[3]
| |
53
|
Рашэнне задач па тэме “Фотаэфект”. Самастойная работа па тэме “Фотаэфект”
|
[3]
| |
54
|
Ціск святла. Карпускулярна-хвалевы дуалізм
|
[1] §28
| |
6. Фізіка атама (4 гадзіны)
| |||
55
|
З’явы, якія падцвярджаюць складаную будову атама. Ядзерная мадэль атама. Квантавыя пастулаты Бора
|
[1] §29, 30
| |
56
|
Выпраменьванне і паглынанне святла атамамі і малекуламі. Спектры выпраменьвання і паглынання
|
[1] §32
| |
57
|
Рашэнне задач па тэме “Фізіка атама”
|
[3]
| |
58
|
Самастойная работа па тэме “Фізіка атама”
| ||
7. Фізіка ядра (11 гадзін)
| |||
59
|
Пратонна-нейтронная мадэль будовы ядра атама. Энергія сувязі атамнага ядра
|
[1] §35
| |
60
|
Рашэнне задач па тэме “Энергія сувязі атамнага ядра”
|
[3]
| |
61
|
Ядзерныя рэакцыі. Законы захавання ў ядзерных рэакцыях
|
[1] §36
| |
62
|
Радыёактыўнасць. Закон радыёактыўнага распаду
|
[1] §37, 38
| |
63
|
Альфа-, бэта-радыёактыўнасць, гама-выпраменьванне. Дзеянне іанізуючых выпраменьванняў на жывыя арганізмы
|
[1] §37
| |
64
|
Рашэнне задач па тэме “Ядзерныя рэакцыі. Радёактыўнасць. Закон радыёактыўнага распаду”
|
[3]
| |
65
|
Дзяленне цяжкіх ядзер. Ланцуговыя ядзерныя рэакцыі
|
[1] §39
| |
66
|
Ядзерны рэактар. Рэакцыі ядзернага сінтэзу
|
[1] §40, 41
| |
67
|
Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Квантавая фізіка”
|
[1], [3]
| |
68
|
Кантрольная работа 4 “Квантавая фізіка”
| ||
8. Адзіная фізічная карціна свету (2 гадзіны)
| |||
69
|
Аналіз кантрольнай работы. Карэкцыя ведаў Сучасная фізічная і прыродазнаўча-навуковая карціна свету
|
[1] §45
| |
70
|
Падагульняючы занятак
|